Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016

ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΣΚΑΡΦΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ!!!

Σε λίγο καιρό θα μας ρωτάει ο Αλέξης:
πέθανε η μάνα σου; πλήρωσέ μας φόρο επειδή...
είχες λεφτά και την κήδεψες!
πέθανε ο πατέρας σου; πλήρωσέ μας φόρο επειδή τόλμησε (ο πατέρας σου) να κάνει παιδιά!
πέθανε ο σκύλος σου; πλήρωσέ μας φόρο διότι για να έχεις σκύλο σημαίνει ότι κρύβεις εισοδήματα!
σου άφησε ο σκύλος σου κληρονομιά; ωραία! φέρε μας πιστοποιητικό ότι ο σκύλος σου δεν είχε αυθαιρετήσει και δεν είχε χτίσει πισίνα στο σκυλόσπιτό του!

Εγώ που έχω τώρα δύο γάτες, κινδυνεύω άραγε;

Τελικά, είχε δίκιο ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου που μας έλεγε "όταν έρθουν οι αριστεροί στην εξουσία, θα σας πάρουν τα σπίτια".

Μια χαρά το πάει ο Αλέξης.  Για να αποφύγουν όσοι κληρονομούν να βρεθούν μπλεγμένοι, θα αποποιούνται των κληρονομιών και μια χαρά θα πάνε όλα στα χέρια των αλληλέγγυων, των κατατρεγμένων προσφύγων και των ξένων fund που λυμαίνονται το τραπεζικό μας σύστημα!
Εύγε!
Έχεις κανέναν γνωστό συριζαίο; εγώ έχω πολλούς!  θα τους στείλω το πρωτοσέλιδο της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ μαζί με δυό μούτζες δώρο! Έλεος πια! Έλεος!

Μ.Δ. (αναγνώστης)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου