Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017

ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ! ΚΑΜΜΕΝΟΣ: "ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΥΡΩΣΩ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ"!!!

Η εξέχουσα θέση που κατέχει ως καθ' ύλην αρμόδιος για τη μεταφορά...

της ευλογίας της Παναγίας, στάθηκε τελικά η αιτία για την τεραστίων διαστάσεων παρεξήγηση που έκανε πολλούς να νομίσουν ότι ο Πάνος Καμμένος είναι από τους ανθρώπους που συχνάζουν σε καζίνο.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του ίδιου η φωτογραφία που τον δείχνει μπροστά στη ρουλέτα να παρακολουθεί εναγωνίως την μπίλια δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Γιατί η αλήθεια για άλλη μια φορά είναι τελείως διαφορετική.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωσή του ο ΥΠΕΘΑ προσκλήθηκε στο καζίνο από εξέχοντα μέλη της κοινότητας του Λονδίνου, προκειμένου να τους μεταφέρει την ευλογία της Παναγίας - όπως συνηθίζει να κάνει και με τους πιλότους των μαχητικών - για να τους καθίσουν τα νούμερα που πόνταραν.

«Εξάλλου», όπως τονίζει στην ανακοίνωσή του ο Πάνος Καμμένος, «το πόθεν έσχες μου που βρίσκεται κατατεθειμένο και κανείς δεν μπορεί να το αμφισβητήσει, δεν μου επιτρέπει τέτοιες πολυτέλειες. Στο καζίνο βρέθηκα γιατί νόμιζα ότι είναι υποκατάστημα του γνωστού ζαχαροπλαστείου της παλιάς εθνικής οδού Αθηνών-Κορίνθου και ήθελα να πάρω ελληνικά γλυκά για τα παιδιά μου».

Εκεί, όπως εξηγεί ο υπουργός, τον συνάντησαν κάποιοι Έλληνες πατριώτες που έχουν ξενιτευθεί λόγω των μνημονίων στα οποία μας έβαλαν οι δοσίλογοι για να τζογάρουν με τα CDS, οι οποίοι παίζουν μερικές αθώες μπιλιές για να βγάλουν τα προς το ζειν. «Πολλοί παίζουν μαύρο κόκκινο ακόμα και τις barbie των παιδιών τους... Ήταν πατριωτικό μου καθήκον να τους μεταφέρω τις ευλογίες της Παναγίας», καταλήγει στην ανακοίνωσή του.

Τέλος με νεώτερη ανάρτησή του στο twitter, ο Πάνος Καμμένος δημοσίευσε μια ακόμα φωτογραφία του από την επίμαχη επίσκεψη στο καζίνο, όπου φαίνεται καθαρά να σταυρώνει τους χτυπημένους από τα μνημόνια των δοσίλογων Έλληνες με την ευχή να έρθει το 28 μαύρο. Και από κάτω σημειώνει: «Αυτό είναι το ολόγραμμά μου που έφτιαξε ο γιος μου κατά λάθος ενώ έπαιζε με το μηχάνημα virtual reality που είχα αφήσει στο κομοδίνο μου...».
athensvoice.gr

1 σχόλιο:

  1. Πάνο Καμμένο μαζί με τον Αλέξη Τσίπρα και όλο το συνοθύλευμα ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ τελειώσατε. Είστε καταραμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή