Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017

"ΠΩΣ ΜΟΥ ΕΡΙΞΕ ΤΗ ΣΦΑΛΙΑΡΑ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ"! ΕΝΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΜΕ ΘΥΜΑ ΤΟΝ ΡΕΠΟΡΤΕΡ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗ!

"Πώς μου έριξε τη σφαλιάρα ο Παπαμιχαήλ"
Οσοι πιστεύουν ότι το πρώτο επώνυμο χαστούκι που δόθηκε δημόσια ήταν αυτό της Αναστασίας Τσούνη στη Δήμητρα Παπανδρέου, είναι...

γελασμένοι. Πολλά χρόνια πριν ένας δημοσιογράφος δέχτηκε ένα γερό χαστούκι κατακούτελα από τον... Δημήτρη Παπαμιχαήλ. 

Ο λόγος για τον Απόστολο Βραχιολίδη, που με την αυστηρή του κριτική απέναντι στο «φαινόμενο Αλίκη Βουγιουκλάκη» έγινε πρωταγωνιστής σε ένα αλήστου μνήμης περιστατικό που διαδραματίστηκε ανάμεσα στον ίδιο και τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ. Θέλετε και το καλύτερο; Τη σφαλιάρα που, όπως λέει, εισέπραξε από τον αξέχαστο πρωταγωνιστή τη δέχτηκε την ημέρα που ο αείμνηστος ηθοποιός ανήγγειλε το γάμο του με την «εθνική σταρ» στα ΜΜΕ. 

Η «Espresso», με αφορμή την εδώ και λίγες μέρες κυκλοφορία του βιβλίου «Εχω ένα μυστικό» του Γιάννη Παπαμιχαήλ, έψαξε και βρήκε τον δημοσιογράφο και έμαθε από πρώτο χέρι όσα εκτυλίχτηκαν στις 11 Δεκεμβρίου του 1964. 

Και εκείνος μάς είπε τα πάντα χαρτί και καλαμάρι: «Είχαμε πάει στο στούντιο Αλφα, στα Μελίσσια, για την αναγγελία του γάμου της Αλίκης Βουγιουκλάκη και του Δημήτρη Παπαμιχαήλ. Εγώ τότε ήμουν ο μοναδικός που έγραφα αρνητικά σχόλια για την Αλίκη. Τη “χτυπούσα” πάντα στο θέμα της ηλικίας, καθώς την έκρυβε από τότε. Γι’ αυτό το λόγο πιστεύω ότι ήμουν και ανεπιθύμητος στην αίθουσα. Πριν φύγω από την εφημερίδα, είχα μιλήσει με τη διευθύντρια του περιοδικού “Ντόμινο”, Μίνα Σημηριώτη, που μου ζήτησε να ρωτήσω τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ αν γνώριζε κάποιον “Γληνό”», λέει και συνεχίζει: «Πειράχτηκε τόσο πολύ ο Παπαμιχαήλ με το ερώτημα που έθεσα, που μου ζήτησε με άσχημο τρόπο να βγω έξω από την αίθουσα. Είχε βγει έξω από ρούχα του, ενώ αρνιόταν να δώσει και απάντηση στο ερώτημά μου. Τότε γύρισα προς την έξοδο για να ηρεμήσουν τα πράγματα και ήρθε και μου έδωσε μια σφαλιάρα στο κεφάλι χωρίς να τον πάρω είδηση. Οπως καταλαβαίνετε, μετά από αυτή την απρεπή συμπεριφορά του, αποχωρήσαμε όλοι οι δημοσιογράφοι. Αργότερα όμως έμαθα γιατί αντέδρασε έτσι: φημολογούταν ότι ο Γληνός ήταν ο κουμπάρος στο γάμο του με την ηθοποιό Δέσπω Διαμαντίδου, ένα γάμο που δεν παραδέχτηκε ποτέ κανείς από τους δυο», αναφέρει ο κ. Βραχιολίδης, διευκρινίζοντας: «Αν ευσταθούσε η φήμη, Δέσπω και Δημήτρης δεν είχαν πάρει, όχι ακόμα τουλάχιστον, διαζύγιο». 

Αμέσως μετά, ο Απόστολος Βραχιολίδης έκανε μήνυση στον ηθοποιό για «τεντιμποϊσμό», με αποτέλεσμα να αφαιρεθεί από τον Παπαμιχαήλ για δύο μήνες και η χρήση της επαγγελματικής του ιδιότητας. «Εξι μήνες έγραφαν οι εφημερίδες για όσα είχαν συμβεί εκείνη την ημέρα. Μάλιστα, οι δημοσιογράφοι είχαμε πάρει και την απόφαση να μην ασχοληθούμε ποτέ ξανά με το ζεύγος, αλλά λόγω του γάμου τους κρατήσαμε το “εμπάργκο” μόνο για λίγους μήνες».


«Η μητέρα μου έκλαιγε» γράφει ο Γιαννάκης

Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνεται και από το βιβλίο του Γιάννη Παπαμιχαήλ, «Εχω ένα μυστικό». Ο Γιάννης μάλιστα αφιερώνει ολόκληρο κεφάλαιο στο συμβάν, με τον τίτλο «Επίθεση του Δημήτρη κατά δημοσιογράφου»: «Στην αίθουσα δημιουργήθηκε συνωστισμός. Χάβρα. “Ενας τέτοιος πρωταγωνιστής να χτυπάει ανυπεράσπιστους δημοσιογράφους; Μα, πού βρισκόμαστε;» ακουγόταν», γράφει ο Γιάννης. «Το συμβάν αυτό προκάλεσε την οργή των δημοσιογράφων, που έφευγαν από την αίθουσα. Ο δημοσιογράφος που χτυπήθηκε κατέθεσε μήνυση εναντίον του Παπαμιχαήλ (...). Η μητέρα μου όλη αυτή την ώρα καθόταν σε μια γωνιά στην αγκαλιά του Σακελλάριου και παρακολουθούσε κλαίγοντας τα όσα τραγικά διαδραματίζονταν (...). Διέκρινε τον πατέρα μου από μακριά κι έπεσε στην αγκαλιά του ξεσπώντας σε λυγμούς» γράφει ο Γιαννάκης, καταλήγοντας στο ότι «η δύναμή τους ήταν τόσο μεγάλη (...), που τα μέσα ασχολήθηκαν με το γάμο τους ακόμα και μετά το περιστατικό αυτό, παρά την απόφαση της ΕΣΗΕΑ τα έντυπα να μην αναφερθούν στο ζευγάρι για έξι μήνες». 


ΘΑΝΟΣ ΜΑΚΡΟΓΑΜΒΡΑΚΗΣ
ΦΩΤ.: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΟΛΦΟΜΗΤΣΟΣ
Παρασκευή, Αύγουστος 15, 2008 - 13:25

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου