Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017

Ο ΗΛΙΘΙΟΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ...ΡΟΥΒΙΚΩΝΑ! ΤΣΙΠΡΑΣ: "Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΕΙ ΤΟΝ ΡΟΥΒΙΚΩΝΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ"! ΑΛΛΟ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ!

από τη Μ.Δ.
Βρε Μάκη, εσύ που ξέρεις κάτι παραπάνω από μένα που είμαι χαζή....., σε παρακαλώ... άκουσα το πρωί στο ραδιόφωνο τον Αλέξη να λέει (κάπου ήταν και μιλούσε... δεν ξέρω πού ακριβώς... δεν έχει σημασία) :

"...η Ελλάδα έχει διαβεί τον Ρουβίκωνα της κρίσης".

Λοιπόν, αν λάβουμε ως δεδομένη την ερμηνεία της Wikipedia για την φράση "διέβη τον Ρουβίκωνα", αντικαθιστώ τα λόγια του Αλέξη με την ερμηνεία.

Η φράση "διέβη τον Ρουβίκωνα" αναφέρεται σε ανθρώπους που εν...

γνώσει τους λαμβάνουν μια ριψοκίνδυνη απόφαση χωρίς επιστροφή.

Οπότε προκύπτει το ακόλουθο αποτέλεσμα:

...η Ελλάδα "έλαβε εν γνώσει της μια ριψοκίνδυνη απόφαση χωρίς επιστροφή" της κρίσης....

Μάλιστα.
Δηλαδή; τι ακριβώς θέλει να πει ο Αλέξης; είπαμε, εγώ είμαι χαζή.  Δεν καταλαβαίνω.
Όπου και αν έψαξα, το "διέβη τον Ρουβίκωνα" αποδίδεται με αρνητική έννοια.
Εμείς, πώς ακριβώς το κάναμε να έχει θετική έννοια;

Θα μου πεις, εδώ μετατρέψαμε το ΟΧΙ του 2015 σε ΝΑΙ, στον ποταμό Ρουβίκωνα θα κολλάγαμε; Άσε που... έχει και κρυφά μηνύματα για τον άλλο Ρουβίκωνα!
Είμαι χαζή εγώ...; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου