Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2017

ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ ΞΥΛΟ ΣΤΗ ΣΑΜΟ! ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΕΠΙΤΕΘΗΚΕ ΣΕ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΟΥ ΗΞΕΡΕ ΚΑΡΑΤΕ…!!! ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΜΑΥΡΟ ΣΤΟ ΞΥΛΟ…!!!

Τον… δάσκαλό του βρήκε ένα ληστής που αποπειράθηκε να αρπάξει την τσάντα μίας μαθήτριας Γυμνασίου, αφού η ίδια...

αντέδρασε και κατάφερε να τον ρίξει στο έδαφος με λαβές πολεμικής τέχνης.

Σύμφωνα με το samos24, η μαθήτρια Γυμνασίου δέχτηκε το μεσημέρι της Παρασκευής επίθεση από έναν μετανάστη, την ώρα που πήγαινε να συναντήσει την μητέρα της στη δουλειά για να επιστρέψουν μαζί στο σπίτι.
Τον… δάσκαλό του βρήκε ένα ληστής που αποπειράθηκε να αρπάξει την τσάντα μίας μαθήτριας Γυμνασίου, αφού η ίδια 
αντέδρασε και κατάφερε να τον ρίξει στο έδαφος με λαβές πολεμικής τέχνης.

Σύμφωνα με το samos24, η μαθήτρια Γυμνασίου δέχτηκε το μεσημέρι της Παρασκευής επίθεση από έναν μετανάστη, την ώρα που πήγαινε να συναντήσει την μητέρα της στη δουλειά για να επιστρέψουν μαζί στο σπίτι.

1 σχόλιο:

  1. "Καταγγελία"
    το μαθητριο γκιά ρατσιστικό βία και γκιά ντεν μου έντωσε το τσάντα της αρμπάξει κε κλέπσι-κλέπσι κε με πλάκωσε και στο κσύλο.
    Λαντρομετανάστη είμε έχω ντικαιόματα στο ελλάντα...!
    Έτσι μου είπαν να πω το καλό άντρωποι αλλελέγυοι.

    ``Εμένα ποιος μου μαύρισε το μάτι...και ήταν και το καλό μου, αυτό που έχω για μακριά΄΄
    αναρωτιόταν ο Ζήκος, ο "μπακαλόγατος..."

    ``Κυρ αστυνόμε θέλω να του υποβάλω μήνυση έφεση αναίρεση και ανακοπή...΄΄
    απειλούσε ο "μεθυσμένος" τον "καφετζή" Φωτόπουλο, σε άλλη κωμωδία...

    ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή