Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

SOS ΑΠΟ ΝΕΟ ΚΟΡΙΤΣΙ! Η ΜΑΡΙΑ ΝΕΦΕΛΗ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΣΠΑΝΙΑ ΝΟΣΟ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ!

Η Μαρία Νεφέλη είναι ένα νέο κορίτσι 27 ετών από την Κύπρο που βιώνει έναν απίστευτο Γολγοθά. Πάσχει από σπάνια νόσο η οποία δημιουργεί καρκίνους στο σώμα της, με όγκους οι οποίοι αυξάνουν μέσα στο σώμα της προκαλώντας της φρικτούς πόνους. Η ίδια έχει μιλήσει για τους πόνους της:
"Πονώ φρικτά στο κεφάλι μου λόγω ενδοκράνιας υπέρτασης και λόγω γλοιώματος (όγκου). Έχω 4 όγκους στη κοιλιά.. καρκίνος.. αλλά δεν...
πρόλαβαν καν να κάνουν βιοψίες… και άλλα πολλά. Ο σακατεμένος πλέον εγκέφαλος μου, δίνει εντολές για λάθος λειτουργίες του σώματος, και παθαίνω σχεδόν καθημερινά συγκοπή καρδίας… παίρνω μορφίνη καθημερινά… και πολλά άλλα φάρμακα..."
Το κορίτσι εκτός των άλλων βιώνει και την αδιαφορία της Πολιτείας. Γι' αυτό έχει ανοιχτεί λογαριασμός για να βοηθήσει ο απλός κόσμος στα υπέρογκα έξοδα της θεραπεία της η οποία απαιτεί χειρουργική επέμβαση και μεταφορά της στο εξωτερικό. 
Πληροφορίες για τους λογαριασμούς που έχουν ανοιχτεί, εδώ
Δείτε το βίντεο της συνέντευξης της μητέρας της και των γιατρών ΕΔΩ
Επειδή ο Μαρία Νεφέλη αδυνατεί να γράψει στο προφίλ της  στο facebook, πριν από λίγη ώρα έκανε την παρακάτω συγκλονιστική ανάρτηση η μητέρα της:

Καλησπέρα σε όλους σας,
Είμαι η μαμά της Μαρίας-Νεφέλης μου...
Η κόρη μου το τελευταίο διάστημα δεν είναι καλά... είναι σκληρός ο αγώνας, οι πόνοι και η αναλγησία της πολιτείας. Πιάνει πολλά μηνύματα αγάπης συμπαράστασης η μικρή μου, και επειδή δεν μπορεί να τα απαντήσει, σας γράφω εγώ εδώ...
Δεν φτάνει το παιδί μου να το βλέπω να υποφέρει τόσο άσχημα, συνεχίζουν κάποιοι ''άνθρωποι'' να ζητάνε αποδείξεις... δεν θα πω τίποτα άλλο, γιατί θα παρεκτραπώ και δεν ταιριάζει με τα πιστεύω μου..
Θα απαντήσω με αυτά από κάτω και αν εσείς συνεχίσετε να θέλετε ακόμα αποδείξεις τότε απλά μην έρχεστε εδώ κοντά της αν δεν κάνετε την δική σας έρευνα... όπως επίσης αφήστε τη Μαρία-Νεφέλη μου ήρεμη, δεν τις αρκούν τα τέρατα του σώματος που δεν είναι ένα, δυο ή τρία, αλλά είναι πολλά, δεν μπορούμε να αναλάβουμε και τα τέρατα της πολιτείας...
Οι Αποδείξεις που λέγαμε πιο πάνω...
https://www.youtube.com/watch?v=rFQlqJEVhhk - Για
την Μαρία Νεφέλη!!! 13/3/2013
https://www.youtube.com/watch?v=XLBElDVwO9E - Η
Μαρία Νεφέλη - Μαζί στο ΡΙΚ (1)
https://www.youtube.com/watch?v=StJmY0DDZiA - Η
Μαρία Νεφέλη - Μαζί στο ΡΙΚ (2)
(πλέον θα υπάρχει για ενημέρωση και για να παραμείνουν εκεί οι λογαριασμοί και το PayPal Account για όσους μπορούν να κάνουν donate)
Σταλιά-Σταλιά (και το τραγούδι μας)
Και σας παρακαλώ μην προσπαθείτε να μου την σκοτώσετε με όλα αυτά που ξεστομίζετε...!!
Καλή εβδομάδα σε όλους
Κόντρα σε όλα θα βάλω φωτογραφία της Μαρίας-Νεφέλης μας με τα πανέμορφα μεγάλα μάτια της και το χαμόγελο της
Η Μαρία-Νεφέλη λέει: ''Η δύναμη μας βρίσκεται στην ιστορίες μας, που πρόθυμα μπορούμε να μοιραστούμε με άλλους ανθρώπους!''
Και κάτι που με συγκίνησε οπου γράφτηκε στο μπλοκ της σε σχόλιο απο έναν ανώνυμο πατέρα:
"Στα ματια σου βλεπει κανεις το γαλαζιο τ'ουρανου γιατί είναι τόσο βαθιά και καθαρά ανεξαρτήτως χρώματος αλλά εσύ έχεις το βαθύ μπλε της ίριδας με τις ακτίνες της Ανατολής και το αιγαιο του Ελυτη.....την καθαροτητα της θαλάσσιας αύρας...νασαι καλα μικρη μου με τη μεγάλη καθάρια ψυχή!!! Άγγελε όποιος θα σε έχει θα έχει τον άγγελο αγκαλιά δικό του και δεν θα έχει να ζηλέψει άλλη Αγγελική ομορφιά!!"
ΥΓ - ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΧΩΡΑΕΙ ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΗ, ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑ... ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΕΙΑ!!
Κούλλα Μιχαήλ, η μαμά της

1 σχόλιο: