Τρίτη 26 Ιουλίου 2016

ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ ΣΤΟ FACEBOOK ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΝΤΕΛΙΒΕΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΤΥΧΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ! ΔΕΙΤΕ ΤΟ...

Εργάζομαι για € 3,00 την ώρα (με τις βενζίνες δικές μου) και με ό,τι φιλοδωρήματα μου δίνετε για την εξυπηρέτηση…

(που και αυτά τείνουν να εξαφανιστούν), στην πλέον ανθούσα οικονομική δραστηριότητα μιας ρημαγμένης χώρας, χωρίς … ασφάλιση και με το αφεντικό να κοιτάει το ρολόι για να δει αν είμαι γρήγορος.
Μπορεί να είμαι πρώην υπάλληλος κάποιας επιχείρησης που έκλεισε, ή να τσοντάρω τον αστείο μισθό που μου δίνουν στην κανονική μου δουλειά γιατί περιμένουν και άλλοι άνθρωποι να ζήσουν από εμένα.
Μπορεί να έχω πτυχίο πανεπιστημίου ή διδακτορικό και να μιλάω 3-4 ξένες γλώσσες. Δεν έχει σημασία, για εσάς είμαι ο «νεαρός» πιτσαφέρνης, που αν αργήσει μουτρώνετε ή αν μπει ανάποδα σε μονόδρομο τον βρίζετε.
Η Αριστερά διαλαλεί ότι αγωνίζεται για μένα… φαντάζομαι ότι αγωνίζεται όσο μένω ντελιβεράς, γιατί αν κάνω ποτέ το λάθος να προοδεύσω, θα είμαι ο Ταξικός τους Εχθρός, οπότε τι σκατά αγώνας είναι αυτός, να κρατάς τους πάντες φτωχούς και αδαείς για να σε πιστεύουν;
Ευτυχώς δεν υπάρχει ενδεχόμενο προόδου μου. Οι λίγες θέσεις εργασίας που διατίθενται είναι ρεζερβέ για τα κομματόσκυλά τους, για τους γκόμενους, το σόι τους, τους πιστούς αφισοκολλητές τους και τους υπάκουους υποτακτικούς τους.
Η οικονομία είναι στα σκατά, συνεπώς για τα επόμενα χρόνια έχετε εξασφαλίσει από μένα τη μεταφορά της ζεστής σας πίτσας. Αυτό μου μένει πια, μια και οι gastarbeiters από την Ελλάδα δεν έχουν πια ζήτηση.
Ανήκω στα «Περήφανα Νιάτα» της Ελλάδας, αλλά για κάποιο περίεργο λόγο, κάθε μέρα νοιώθω και λιγότερο περήφανος….
Μάλλον γερνάω…
Costas Kapos

3 σχόλια:

  1. Πολύ καλό το ανωτέρω μήνυμα ένος νέου ανθρώπου που βιώνει καθημερινά τι θα πει άγρια εκμετάλευση και εξαθλίωση από μια αριστερή συμμορία κλεφταράδων συριζα ανελ κκε . Όποιος στηρίζει αυτούς τους αλήτες είναι άξιος της μοίρας του . ΓΚΙΑΟΥΡΗΣ ΡΑΓΙΑΣ και ΜΙΑΣΜΑ της Κοινωνίας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπάρχουν λύσεις... αρκεί να έχεις θέληση και πείσμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λύσεις με τον "γνωστό τρόπο" δεν υπάρχουν. Μία είναι η λύση, να διώξουμε τους αληταράδες δήθεν "πολιτικούς" και αν δεν φύγουν με τον καλό τρόπο...υπάρχουν και οι κρεμάλες!!
    ΈΛΛΗΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!!! ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΓΝΗΣΙΟΥΣ ΈΛΛΗΝΕΣ ΕΥΠΑΤΡΙΔΙΔΕΣ για να μας οδηγήσουν ξανά προς την Δόξα του Έθνους των ΕΛΛΗΝΩΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή